WORLD IT

WORLD IT

اخبار تازه های فناوری و ترفند های مخفی و... در اینجا
WORLD IT

WORLD IT

اخبار تازه های فناوری و ترفند های مخفی و... در اینجا

زندگینامه و فضایل قمر بی هاشم ابوالفضل العباس(ع) + دانلود

 نرم افزار حضرت عباس علیه السلام حاوی شرحی از زندگانی، پرورش در دامان امیرالمومنین علی(علیه السلام) و فضائل و اخلاق قمر منیر بنی هاشم حضرت اباالفضل العباس(ع) است که می توانید به صورت رایگان دانلود کنید. در سال 26 هجری قمری، حضرت عباس (ع) پا به عرصه گیتی نهاد. مادر گرامیش فاطمه، دخت حزام بن خالد بن ربیعه بن عامر کلبی و کنیه اش (ام البنین) بود.


چند سال پس از شهادت حضرت فاطمه (س) بود که امیرالمومنین از برادرش عقیل، که به اصل و نسب قبایل آگاه بود، درخواست کرد زنی را از دودمانی شجاع برای او خواستگاری کند و عقیل، فاطمه کلابیه (ام البنین) را برای آن حضرت خواستگاری کرد و ازدواج صورت گرفت.

امیرالمومنین (ع) از این بانوی گرامی، صاحب چهار پسر به نامهای عباس، عثمان، جعفر و عبدالله شد. عباس (ع) ازبرادران دیگرش بزرگتر بود و هر چهار برادر به امام خویش، حسین (ع) وفادار بودند و در روز عاشورا در راه آن امام جان خود را نثار کردند.
 ولادت قمر بی هاشم ابوالفضل العباس(ع)مبارک

ارادت قلبی ام البنین (س) به خاندان پیامبر (ص) آنقدر بود که امام حسین (ع) را از فرزندان خود بیشتر دوست می داشت؛ بطوری که وقتی به این بانوی گرامی خبر شهادت چهار فرزندش را دادند فرمود: مرا از حال حسین (ع) باخبر سازید و چون خبر شهادت امام حسین (ع) به او داده شد، فرمود رگهای قلبم گسسته شد، اولادم و هر چه زیر این آسمان کبود است، فدای امام حسین
 (ع).
نرم افزار حضرت عباس علیه السلام یک نرم افزار مذهبی فوق العاده برای سیستم عامل اندروید می باشد و بنا به مناسبت تولد حضرت عباس (ع) برای تلفن همراه اندرویدی شما آماده شده است که پیشنهاد می کنیم از دست ندهید.

 • تصاویر محیط برنامه، برای مشاهده در اندازه اصلی روی تصاویر کلیک کنید

ولادت قمر بنی هاشم مبارک ولادت قمر بنی هاشم مبارک ولادت قمر بنی هاشم مبارک

 • دانلود و مشخصات فایل


دانلود

 • حجم: 4.28مگابایت
 • نسخه: 1.0
 • اجرا در: اندروید 2.3 
 • امتیاز: 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد