WORLD IT

WORLD IT

اخبار تازه های فناوری و ترفند های مخفی و... در اینجا
WORLD IT

WORLD IT

اخبار تازه های فناوری و ترفند های مخفی و... در اینجا

رجیستری کردن برنامه ها بدون serial number

حتما تا کنون به نرم افزار های برخورد کرده اید که باید برای کار دائم با آنها و حذف محدودیت زمانی از شما سریال نامبر خواسته و نیاز به ثبت دائم نرم افزار دارد.اکثر اوقات شما میتوانید به راحتی به سریال یا کیجن و یا کرک و... نرم افزار ها دسترسی پیدا کنید و نرم افزارتون را ثبت کنید.

زمان هایی نیز وجود دارد که به راحتی به سریال های نرم افزار دسترسی نخواهید داشت و شما مجبور به استفاده از دموی نرم افزار یا حالت آزمایش نرم افزار هستید.ما در این ترفند قصد داریم راه حلی برای رفع این مشکل بزرگ و شایع ارائه دهیم.

1- قبل از هرکاری باید یک پشتیبانی از رجیستری بگیرید (در Run تایپ کنید Regedit و دکمه ی Ok را بزنید در بالای پنجره ی باز شده از منوی File گزینه ی Export را انتخاب کنید حالا برای Save کردن کل رجیستری در قسمت Export range گزینه ی All را انتخاب کنید و برای save کردن نام فایل آن راbefore بگذارید و در درایو C ذخیره کنید).

2- بعد از ذخیره ی کل رجیستری یک برنامه را مثل Wimamp یا هر برنامه ی دیگری را که مایل هستید نصب کنید تا تغییرات را در رجیستری ببینید. بعد از نصب یک برنامه حالا دوباره به رجیستری رفته وهمان کارهای قسمت اول را انجام دهید و اسم فایل را برای ذخیره After انتخاب کنید و کنار فایل قبلی که ذخیره کردید قرار دهید.

3- حالا Cmd را اجرا کنید(برای اجرا: Run>cmd) و با دستور :C در cmd وارد درایو C شوید و در جلوی آن این دستور را بنویسید

fc c:\before.reg c:\after.reg>change.txt

4- پس از آن به درایو C رفته و در آنجا فایل change.txt را باز کنید. همه ی تغییرات را با ستاره جدا ، مشخص کرده است، ولی برای نوشتن کلمه همه ی حروف ان را حرف به حرف هر کدام را درخط جدا نوشته و مسیری که تغییرات ایجاد شده فقط فایل آخری که در آن تغییر ایجاد شده را نشان میدهد و از اول تا آخر مسیر  فایلی را نشان نمی دهد.

5- برای پیدا کردن فایلی که در آن تغییر ایجاد شده است به رجیستری مراجعه کرده و در بالای پنجره منوی Edit رو باز کنید و  بر روی گزینه ی Find  کلیک کنید،برای دیدن تغییراتی که در یک فایل ایجاد شده است باید در هر قسمتی که در فایل Chang.txt  و با قرار دادن در یک خط در Find what وارد کنید و بعد از چند ثانیه فایلی که در اون تغییر ایجاد شده است را مشاهده خواهید کرد.

برای رجیستری کردن برنامه ها می توانید با تغییراتی که در فایل Chang ثبت شده است و با کمی جستجو با Find رجیستری،فایلی که کرک شدن یا کرک نشدن برنامه را که نشان میدهد، پیدا کنید.

بسیاری از برنامه ها برای نشان دادن کرک شدن یا نشدن آن ها را در یک فایل با عدد صفر نشان میدهد که به معنی کرک شدن برنامه است و برای کرک نشدن برنامه عدد یک را به کار میبرند که شما با تغییراتی در این فایل و جایگزین کردن عدد 0 به جای 1 میتوانید آن برنامه را که برای کرک شدن یا باید آن را با سریال نامبر یا اتصال به اینترنت و یا با خریداری آن برنامه از کرک شدن آن خلاص شوید فقط کمی با رجیستری و این فایل کار کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد